دادستان اردبیل:

شرور خطرناک اردبیل به دام افتاد

دادستان اردبیل گفت: شرور خطرناک و سابقه‌دار که با رفتارهای مجرمانه اقدام به سلب آرامش عمومی در اردبیل کرده بود دستگیر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: فرد شروری که رفتار شرورانه متعددی از قبیل تیراندازی با سلاح‌ گرم، قمه‌کشی، درگیری با مردم، سلب امنیت و آرامش و درگیری با ماموران انتظامی داشته است با تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده دستگاه انتظامی و قضایی دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که در دو ماه اخیر به چنین اقداماتی دست زده متواری بوده که در این مدت با کار فنی و اطلاعاتی و رصد دقیق این شخص مخفیگاه وی شناسایی شد و با عملیات هماهنگ غافلگیرانه بامداد دیشب دستگیر شد.

عتباتی با بیان اینکه این شرور خطرناک و سابقه‌دار در راستای اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل دستگیر شد، گفت:‌ دادستانی اردبیل با همکاری نیروی انتظامی به ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی را در دستور کار قرار داده و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: در راستای این طرح با افراد متعددی که با رفتارهای مجرمانه خود اقدام به سلب امنیت و آرامش شهروندان و بر هم زدن نظم و امنیت شه ک رده بودند برخوردهای جدی انجام دادیم.

انتهای پیام/س

طرح مبارزه با اراذل و اوباش در دستور کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۶
این اراذل و اوباش که خیلی عشق دعوا دارن خب برن عراق و سوریه خودشونو با داعشیا خالی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۶
مردم از "مرگ و نبودن" امثالهم در خیابانها پی به برخورد قانونی مجریان با اشرار می برند.