پنج طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به مناسبت هفته تامین اجتماعی روز پنجشنبه در اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این طرح ها شامل بخش پلی کلینیک بزرگ تامین اجتماعی وهتلینگ بیمارستان دکتر غرضی اصفهان ، هتلینگ بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) نجف آباد ، درمانگاه گز برخوار و مرکز آنژیو وهتلینگ بیمارستان شریعتی اصفهان بود.
بخش هتلینگ بیمارستان فوق تخصصی دکتر غرضی و بخش درمانی پلی کلینیک این بیمارستان با مساحت پنج هزار و 700 متر مربع و دو بخش بازسازی شده به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با اعتبار 36 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علاوه بر آن برای احداث مرحله اول هتلینگ بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان نجف آباد که چهار ماه بطول انجامید، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده و مراحل دوم و سوم هتلینگ این بیمارستان نیز تا پایان سال جاری با هزینه دو میلیارد تومان دیگر تکمیل خواهد شد.
بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان نجف آباد با 160 تخت مصوب و 140 تخت فعال در سال 1375 ساخته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هنگام افتتاح درمانگاه بیمارستان غرضی اصفهان با بیان اینکه در دولت یازدهم منابع و مصارف تامین اجتماعی با مدیریت صحیح کنترل شد گفت:این سازمان امروز به یک سازمان موفق و پویا تبدیل شده است.

علی ربیعی افزود:وظایف و خدمات تامین اجتماعی فراتر از دولت‌هاست و باید برای نسل‌ها و مردم باقی بماند و خدمت ‌رسانی کند.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی باید پاسخگوی نیاز آیندگان نیز باشد افزود:کارگران و کارفرمایان، ماهانه از جیب خود هزینه می‌کنند تا در روز مبادا از آن بهره‌مند شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال های گذشته مشکلات زیادی در سازمان تامین اجتماعی وجود داشت ، تصریح کرد: در صورتیکه مراقبت و برنامه ‌ریزی درستی انجام نشود این سازمان نمی تواند در قبال آیندگان پاسخگو باشد.

ربیعی خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی در این وزارت‌خانه ظرفیت بزرگی را ایجاد کرده تا بتوانیم برنامه‌هایی برای مقابله با فقر طراحی کنیم.

وی تاکید کرد گفت: تامین اجتماعی می‌تواند سیاست‌های حمایتی را تحمل کند اما نه با پول مشارکت کننده‌های قبلی بلکه با منابع جدید و نمایندگان مجلس مراقبت کنند که این همبستگی بین تامین اجتماعی و رفاه اجتماعی از بین نرود.
دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این سفر وزیر تعاون ، کار و امور اجتماعی را همراهی می کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.