هلاکت سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲۲۴ کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از درگیری ماموران با قاچاقچیان مسلح، هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف ۲۲۴ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری موادمخدر از محور مهرستان به شهرستان ایرانشهر مطلع شدند.


وی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق محل انتقال موادمخدر، بلافاصله و پس از هماهنگی قضائی تیم‌های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از حضور ماموران در منطقه مورد نظر، قاچاقچیان با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند که پس از نیم ساعت درگیری و با توجه به آتش شدید پلیس و هلاکت یکی از قاچاقچیان، سوداگران مرگ خودرو‌های حامل مواد مخدر را ر‌ها کرده و با استفاده از چند دستگاه موتور سیکلت از صحنه درگیری متواری شدند.


سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: مأموران پس از پاکسازی منطقه در بازرسی از خودرو‌های قاچاقچیان، ۲۲۴ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف یکی از خودرو‌ها جاساز شده بود به همراه دو قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۰ تیغه خشاب و یک عدد سینه خشاب و ۲۲۰ عدد تیر جنگی کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن اشاره به تلاش مأموران جهت شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان، افزود: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و سوداگران مرگ بدانند که برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/پ

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.