ساری،

قلع و قمع ۷۰ مورد بنای غیرمجاز در محمودآباد

۷۰ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی محمودآباد با حکم قضایی قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت : در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح  قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، در روستاهای عشق‌آباد، کرچک‌نوایی، لامیزده، کلوده و گیلاپی از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد نسبت به اجرای حکم و تبصره ۲ ماده ۱۰ اقدام شده است.

وی افزود: ۱۲ هزار مترمربع زمبن کشاورزی در روستای گیلاپی  به‌صورت تفکیک و دیوارکشی بود که تخریب شد همچنین در روستاهای کرچک نوایی۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع و عشق‌آباد هزار متر مربع زمین به‌صورت تفکیک و دیوارکشی بود که عملیات تخریب انجام شده است.

صادقی گفت: درباره اجرای احکام قطعی قضایی نیز در روستای کلوده یک مورد حکم قلع و قمع در سطح 4 هزار متر مربع به‌صورت 15 قطعه تفکیکی همراه با دیوارکشی عرصه مورد اجرا واقع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد افزود: تغییر کاربری غیرمجاز در روستای لامیزده در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع  به‌صورت تفکیکی و دیوارکشی بوده است.

صادقی گفت: مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در این عملیات بیش از ۲۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از زمین‌های تغییر کاربری داده شده را آزادسازی تا به چرخه تولید بازگردد.

وی افزود: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده مگر این که مجوزهای قانونی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شده باشد.

انتهای پیام/ع

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در محمودآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار