زاهدان

کشف 99 کیلو گرم مواد مخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف 99 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک دستگاه خودروی پژو 405 طی یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی و قاطع با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابجایی و توزیع مواد مخدر از محور کورین به سمت زاهدان را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه ای در دستور کار ماموران قرار گرفت.


عارف نژاد با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان شده و پس از درگیری موفق به توقف این خودرو شدند، در بازرسی از این خودرو مقدار 99 کیلوگرم حشیش که به صورت ماهانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند، اضافه کرد: تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان که با استفاده از تاریکی هوا از صحنه درگیری متواری شدند با جدیت ادامه دارد.


فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان افزود: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سود جو به اهداف پليد خود دست يابند.

انتهای پیام/ع

کشف هروئین درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.