کرمان؛

بی سوادی ریشه‌ی بسیاری از مشکلات

بی سوادی باعث هدر رفت منابع طبیعی، نیروی انسانی و ناامنی می شود

بی سوادی ریشه‌ی بسیاری از مشکلاتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  مجتبی احمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت : عامل بسیاری از مشکلات در بی سوادی است و باید برای ریشه کن کردن این مشکل بیشتر تلاش کنیم .


وی افزود : افرادی سواد ندارند نمی توانند از منابع طبیعی مانند آب و ... به درستی استفاده کنند و باعث هدر رفت این منابع می شوند در حالی که افراد باسواد با یک مطالعه جزئی می توانند تحولی در زندگی خود به وجود آوردند.


احمدی به اهمیت داشتن سواد اشاره کردو گفت : آمار بسیاری از ناامنی هایی که ریشه در بی سوادی دارد با جامعه و افراد باسواد کاهش می یابد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج افزود : همه ی ما در قبال مسئولیتی که بر عهده می گیریم تعهد داریم تا هم باعث رشد جامعه شویم و هم آرامش فکری و روحی را برای خود کسب کنیم.


وی گفت : آموزش خواندن و نوشتن به افرادی که در سن بالایی هستند کار مشکلی است ولی زمانی که به اثرات مثبت این امر خیر بیندیشیم تمام سختی ها آسان می شود.


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج افزود : باید در حوزه سوادآموزی با جدیت تلاش کنیم تا بتوانیم در مجموعه نشاط به وجود آوریم و عده ی کمی را که باقی مانده است با سواد کنیم.



انتهای پیام/س

بی سوادی ریشه ی بسیاری از مشکلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار