ترامپ: در گفتگوهایم با پوتین جدی بودم

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری رویترز، گفتگوهایش با همتای روس خود در هامبورگ را جدی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرگزاری رویترز که امروز، پنج شنبه، منتشر شد، گفتگوهای هفته گذشته خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در هامبورگ آلمان را جدی و مهم توصیف کرد.

ترامپ گفت: من در گفتگوهایم با پوتین بسیار جدی بودم.

وی همچنین روابط میان خود و رئیس جمهور روسیه را بسیار مهم توصیف و اعلام کرد این مسأله می تواند جان بسیاری را به مانند همین آتش بس سوریه نجات دهد.

ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه خود با رویترز در خصوص اتهامات پیرامون مداخله مسکو در انتخابات آمریکا صحبت کرد و گفت: دوست داشتم از پوتین بپرسم آیا هم اکنون از من حمایت می کند؟

رئیس جمهور آمریکا همچنین به کارهای انجام شده پس از تکیه بر صندلی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: نگاه کنید چه کارهایی انجام دادم. بهای نفت پایین آمده و ما گاز مایع ( ال ان جی) را به لهستان صادر می کنیم. این چیزی است که پوتین آن را نمی خواهد.

وی در ادامه با اعلام اینکه واشنگتن بودجه وزارت دفاع را به 56 میلیارد دلار افزایش داده است، گفت: تمام اینها، چیزهایی است که پوتین آن را نمی خواهد؛ پس چطور ممکن است او از من حمایت کرده باشد؟

رئیس جمهور آمریکا همچنین دیدار نخست با همتای روس خود «ولادیمیر پوتین» را در حاشیه نشست گروه بیست که بیش از دو ساعت به طول انجامید خوب و فوق العاده توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار