یاسوج؛

پیش‌بینی کمبود آب در دو شهر استان در سال آینده

پیش‌بینی می‌شود در سال آینده دو شهر استان کهگیلویه و بویراحمد با تنش آبی مواجه شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرعامل آبفای استان گفت: سال گذشته 7 شهر استان با تنش آبی مواجه بودند که در سال جاری با اقداماتی که در این زمینه صورت گرفت برخی مشکلات رفع شد و در حال حاضر 4 شهر استان با تنش آبی مواجه اند.


سید علی لدنی‌نژاد افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده دو شهر استان با تنش آبی مواجه باشند که تدابیر لازم در این موارد نیز اندیشیده می‌شود.


وی در ادامه خواستار جداسازی آب شرب و آب فضای سبز شهرها شد و ادامه داد: با توجه به کمبود آب و تنش‌های آبی لازم است که آب فضای سبز از آب شرب ادارات جداسازی شود که این مورد بارها و بارها مطرح شده و امیدواریم دستگاه‌ها در این خصوص همکاری کنند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار صرفه‌جویی مردم و مصرف بهینه آب شد و گفت: مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب وظیفه همه مردم در این استان است، لذا در شرایط کنونی و با توجه به خشکسالی‌های پیاپی مردم مصرف بهینه آب را همواره مد نظر داشته باشند.


لدنی نژاد افزود: مصرف آب شرب شهر یاسوج در روزهای اخیر نسبت به فصول سرد سال 32 درصد رشد داشته که مصرف منطقی و بهینه آب راهکاری اساسی برای کاهش اثرات تنش آبی در شهرهای استان از جمله یاسوج و مادوان است.

انتهای پیام/د

رشدمصرف آب شرب شهر یاسوج در روزهای اخیر نسبت به فصول سرد سال 32 درصد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.