سالاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مزایده طراحی پردیس برج میلاد مجددا برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع تکمیل فاز دوم برج میلاد تهران در کمیسیون شهرسازی و معماری مطرح و قرار شد مجددا فرآیند طراحی آن طی فراخوانی به مزایده و مناقصه گذاشته شود.

مزایده طراحی پردیس برج میلاد مجددا برگزار می‌شودمحمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت فاز دوم پروژه پردیس برج میلاد، اظهار داشت: در خصوص تکمیل فاز دوم سال‌ها است که گودبرداری در مجاورت برج میلاد انجام شده اما به سرانجام نرسیده است.

وی با بیان اینکه موضوع تکمیل پروژه پردیس برج میلاد بارها در شورای شهر تهران مطرح شد، افزود: اشکالی که شورای شهر تهران نسبت به این موضوع گرفت این بود که معماری آنجا منطبق بر معماری و شهرسازی ایرانی و اسلامی نیست.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران نسبت به ارتفاع برج های دوقلویی که در مجاروت برج میلاد تهران به عنوان یک نماد مهم و اثرگذار شهری وجود دارد، ایراد گرفته بود.

سالاری ادامه داد: نهایتا طی فراز و فرودهای زیادی این موضوع در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران مطرح و بر اساس توافقی که در آن جلسه انجام پذیرفت، قرار شد تا مجددا فرآیند طراحی آن طی فراخوانی به مزایده و مناقصه گذاشته شود.

وی تصریح کرد: ترکیبی از اعضای کمیسیون ماده 5 انتخاب شدند تا بر فرآیند فراخوان و تایید طرح، نظارت داشته باشند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بارگذاری طرح کاهش یافت و محدودتر از طرح اولیه شد، گفت: حتی قرار شد مجموعه ساختمان هایی که در مجاورت ساختمان نظام پزشکی و در اطراف برج میلاد واقع شده اند، تملک شوند.

انتهای پیام/

سرانجام گودبرداری مجاور برج میلاد چه شد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۰۵ ۲۲ تير ۱۳۹۶
دنیای اطلاعات معماری
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۶
دنیای اطلاعات معماری در وب سایت ارگان معماری
آخرین اخبار