اردبیل؛

ایجاد منابع درآمد پایدار دهیاری ها از مهم ترین برنامه ها در حوزه روستایی است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ایجاد منابع درآمد پایدار دهیاری ها از مهم ترین برنامه های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر طوبی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در بيست و نهمين نشست مديران كل دفاتر امور روستايی و شوراها به ميزبانی دفتر امور روستایی استانداری گلستان افزود: نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی دهیاری، هم اندیشی در خصوص راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در حوزه روستایی استان و هم چنین ایجاد منابع درآمد پایدار دهیاری ها از مهم ترین برنامه های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در سالجاری است.

وی در این همایش با بیان اینکه مقام عالی استان تمامی موارد مربوط به اقتصاد مقاومتی را رصد و پیگیری می کند افزود: رویکرد توسعه محورانه استاندار اردبیل باعث شده تا در تمام شهرستانهای استان روستایی را به عنوان الگوی خودکفایی در تولید و اشتغال معرفی نماییم.

طوبی در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل با تعدد و تنوع منابع زمینی و ثروت مواجه است و سعی می کنیم با توانمندسازی روستاییان و عشایر استان از صدور خام محصولات جلوگیری کرده و با فرآوری آنها ارزش افزوده بیشتری را حاصل نماییم.

وی افزود: برنامه ریزی براساس پتانسیل های هرمنطقه را یادآورشد و اضافه کرد به طور مثال شمال استان از نظر کشاورزی و صنایع تبدیلی و جنوب استان نیز از نظر بوم گردی دارای پتانسیل های متفاوت می باشند که در دولت تدبیر و امید سعی کرده ایم بر اساس ظرفیت های هر منطقه برنامه ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/ح

معرفی روستایی به عنوان الگوی خودکفایی در تولید و اشتغال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار