بجنورد؛

هزینه 140 میلیارد ریالی در بخش عمرانی شهرداری بجنورد

140 میلیارد ریال اعتبار در بخش زیر سازی و آسفالت فعالیت های عمرانی شهرداری بجنورد در سال 95 هزینه شده است.

به گزارش خرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، کیوان دژهوت شهردار بجنورد امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آسفالت معابر در سطح شهر گفت : از ابتدای سال 96 طرح آسفالت معابر با 6 هزار تن قیر رایگان که توسط استانداری به شهرداری تحویل داده شده در حال انجام است.

وی به اجرای پروژه و طرح ها در سال گذشته اشاره کرد و افزود : 26 مورد پروژه و طرح در سال گذشته با 28 میلیارد تومان اعتبار در حوزه کار و عمرانی پرداخت و انجام شده است.

دژهوت گفت : به واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله که مربوط به شهرداری مهر است ، پروانه رایگان برای ایمن سازی  ساختمان ها به مردم ارایه می شود.

وی به خدمات و توسعه فضای سبز در شهر اشاره کرد و افزود :در شهرداری مهر بجنورد   5 پارک جدید احداث شد.

دژهوت همچنین به پرداخت جرایم به تامین اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد : شهرداری  هر ماهه 200 میلیون تومان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.

دژهوت گفت : در سال گذشته 17 میلیارد تومان از بدهی را پرداخت کردیم.

وی به حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری اشاره کرد و افزود : حقوق فروردین ماه کارگردان در سال 96 پرداخت و ماه اردیبهشت نیز در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

رستمی معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد نیز در این نشست  با بیان اینکه در سال 95 نقاشی دیواری و رنگ آمیزی دیوار ها انجام شده است ، افزود : 357 میلیون ریال اعتبار صرف رنگ آمیزی دیوار های مساجد و سطح شهر بوده که به صورت فانتزی انجام شده است.

وی به تعمیر و بازسازی ماشن آلات اشاره کرد و گفت :برای بازسازی این دستگاه ها 7 میلیارد ریال اعتبار  هزینه شده است.

انتهای پیام/ط

پرداخت حقوق کارگران شهرداری تا چند روز آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.