سخنگوی كميسيون عمران مجلس؛

كاهش هزينه‌های توليد با معافيت حمل و نقل ريلی

بدری گفت: در صورت تصويب معافيت از پرداخت ماليات بر ارزش افزوده در بخش حمل و نقل ريلی در صحن علنی مجلس، شاهد رشد و توسعه زير ساخت ها، افزايش توليد و كاهش هزينه های توليد خواهيم بود.

كاهش هزينه‌های توليد با معافيت حمل و نقل ريلی به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  صدیف بدری سخنگوی كمیسیون عمران مجلس، با بیان اینكه براساس مصوبه كمیسیون حمل و نقل جاده‌های و ریلی مسافر درون و برون شهری و همچنین صدور بلیط از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند، گفت: معافیت های حمل و نقل ریلی تأثیر مثبتی بر عملكرد فعالیت ها و كاهش هزینه ها دارد. 

وی افزود: با توجه به برداشت هایی كه مردم از پرداخت مالیات دارند، معمولا در اخذ بارنامه و مجوز بار رقمی كه به عنوان مالیات تعیین می شود ، نارضایتی هایی را به دنبال دارد كه در صورت تصویب این طرح در صحن علنی مجلس شاهد رشد و توسعه زیر ساخت ها، افزایش تولید و كاهش هزینه های تولید خواهیم بود.

سخنگوی كمیسیون عمران مجلس گفت: موارد مربوط به حمل و نقل جادهای و ریلی مسافر درون شهری و برون شهری از لایحه مالیات بر ارزش افزوده به كمیسیون عمران ارجاع شده بود كه در جلسه بعدازظهر روز گذشته توسط كمیسیون عمران تصویب شد.

نماینده مردم اردبیل عنوان كرد: این مصوبه به كمیسیون اصلی اقتصاد تقدیم و سپس در صحن علنی مجلس مطرح تا به تصویب نهایی برسد.

وی بیان كرد: در صورت تصویب آن چالش های حمل و نقل ریلی برای توسعه حمل و نقل بخش بار رفع خواهد شد.

بدری بر پیگیری مداوم نمایندگان كمیسیون عمران در جهت تصویب معافیت از مالیات تاكید كرد.

انتهای پیام/ 

معافيت حمل و نقل جاده‌ای و ريلی در انتظار مصوبه صحن علنی مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.