رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها؛

هنوز برنامه سفر حجاج، مشخص نیست

مه‎آبادی با اشاره به اینکه هنوز برنامه‎های سفر حجاج قطعی نشده، گفت: مقامات سازمان هواپیمایی کشوری ایران در حال مذاکره با شرکت هواپیمایی عربستان و مقامات سازمان هواپیمایی کشوری آن هستند.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت اله مه‎آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: آمارها و ارقام اعلامی و برآوردی که برای آماده‎سازی فرودگاه‎ها داشته ایم، نشان می‎دهد که در سال 96 نسبت به سال 94، حدود 36 درصد رشد حجاج خانه خدا را خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه هنوز برنامه‎های سفر حجاج قطعی نشده، گفت: مقامات سازمان هواپیمایی کشوری ایران در حال مذاکره با شرکت هواپیمایی عربستان و مقامات سازمان هواپیمایی کشوری آن هستند و همکارانمان در سازمان حج و زیارت و نمایندگی ولایت فقیه نیز در حال مذاکره با عوامل حج عربستان هستند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در آنچه که در بخش اعزام و پذیرش حجاج به جمهوری اسلامی ایران بر می‎گردد، ما تمام اقدامات لازم را برای آماده‎سازی فرودگاه‎ها و هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین عوامل امنیتی و انتظامی، شرکت‎های هواپیمایی و سایر عوامل ذی‎ربط انجام داده‎ایم و انشاءلله اگر کشور عربستان هم به قول‎هایی که داده،  عمل کند، می‎توانیم حج امسال را به موقع و با شرایط بهتری نسبت به حج سال 94 برگزار کنیم.

مه‎آبادی با اشاره به اینکه پیش‎بینی می‎شود از اواسط مرداد پروازهای حج برقرار شود، گفت: درباره افزایش پروازها هم هنوز نمی‎توانیم تخمینی بزنیم، زیرا بستگی به این دارد که از چه نوع هواپیماهایی و با چه ظرفیت مسافر استفاده شود. 

انتهای پیام/  

افزایش پروازهای حج از اواسط مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار