عبدالله عبدالله با تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان دیدار کرد

عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی با بازیکنان، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال افغانستان در قصر سپیدار دیدار کرد.

عبدالله عبدالله  با تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان دیدار کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله قهرمانی تیم ملی نوجوانان در مرکز آسیا را یک دستاورد بزرگ برای ورزش افغانستان خواند و گفت این قهرمانی چهره مثبتی از افغانستان در آسیا و جهان ارائه کرده است.

عبدالله عبدالله در این دیدار وعده داده است که هزینه سفرهای تیم ملی فوتبال نوجوانان تا یک و نیم سال آینده بر عهده ریاست اجرائیه حکومت خواهد بود. وی همجنین به وزارت معارف افغانستان نیز هدایت داده است که در خصوص اعزام تیم به رقابت های بین المللی به آنان توجه بیشتری داشته باشد.

در گذشته نیز حکومت وعده های زیادی به ورزشکاران داده است، اما هیچ کدام از این وعده ها تا کنون عملی نشده است، باید دید وعده های داده شده به تیم ملی نوجوانان نیز چه زمانی لباس عمل خواهد پوشید.

تیم ملی نوجوانان در حالی با عبدالله عبدالله دیدار کرده است که این بازیکنان از هیچ مقام دولتی افغانستان به خاطر کسب قهرمانی در مرکز آسیا تشویق و تقدیر نشدند.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.