اردبیل؛

برگزاری مسابقات بزرگسالان قرآن کریم به میزبان آذربایجان غربی

چهلمین دوره مسابقات بزرگسالان قرآن و عترت ۱۱ شهریور ماه در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه مراسم افتتاح سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم در بخش دانش‌آموزان در دوحوزه پژوهشی و آوایی برگزار می‌شود که امروز شاهد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهش در استان اردبیل هستیم و مسابقات آوایی قرآن نیز از 15 مرداد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان به آموزش و پرورش محول شده و سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در کنار آموزش وپرورش در برگزاری این برنامه مشارکت می‌کند که خوشبختانه امسال بعد از یک وقفه 20 ساله نیز مسابقات بین‌المللی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در اردیبهشت ماه برگزار شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه وظیفه دارد به عنوان دبیرخانه برنامه‌های قرآنی از تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده در این راستا حمایت کند که مسابقات بزرگسالان قرآن نیز شهریور ماه برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات بزرگسالان قرآن، عترت و نماز 11 شهریور ماه به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود که این موضوع نیز یک اقدام بسیار خوب برای برگزاری مسابقات قرآنی در کشور است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های قرآنی و مورد توجه سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت‌های مربوطه به حوزه نوجوانان و جوانان است که قطعا برگزاری این نوع برنامه‌ها سبب رونق مسابقات دانش‌آموزی و نیز افزایش توان علمی و قرانی دانش‌آموزان در سطح کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات بزرگسالان قرآن کریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.