ساعدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بررسی قرارداد توتال با حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی

عضو کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر نفت به منظور ارائه توضیحاتی درباره قرارداد با توتال در این جلسه خبر داد.

بررسی قرارداد توتال با حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژیقاسم ساعدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: زنگنه وزیر نفت به همراه معاونان خود امروز به منظور ارائه توضیحاتی درباره قرارداد شرکت توتال با ایران در این جلسه حضور یافت.

وی ادامه داد: قرارداد با توتال ابهامات و سوالات بسیاری را در اذهان نمایندگان به وجود آورده است که زنگنه در پاسخ به سوال ده نفر از نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.

ساعدی گفت: دهقانی نماینده مردم ترقبه و چناران یکی از میهمانان کمیسیون انرژی بود که سوالاتی را از وزیر نفت در مورد این قرارداد پرسید البته برخی از توضیحات وزیر درباره برخی سوال ها قانع شد.

نماینده مردم دشت آزادگان تاکید کرد: بعد از توضیحاتی که زنگنه درباره مواد قرارداد با توتال در این جلسه ارائه کرد برخی نمایندگان قانع و برخی دیگر همچنان برایشان سوال و ابهام وجود دارد که بر این اساس وزیر نفت به صحن مجلس می آید تا به ابهامات و سوالات وکلای ملت در این مورد پاسخ دهد. 

ساعدی همچنین در ادامه با اشاره به دو انتخاب صورت گرفته در جلسه کمیسیون انرژی هم گفت: خدری نماینده مردم بوشهر از سوی کمیسیون انرژی به اصل نود معرفی شد و بختیار نماینده استان اصفهان نیز به عنوان جایگزین آقای ناصری‌نژاد که از کمیسیون انرژی به قضایی رفته‌اند، انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار