پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

توضیحات وزیر بهداشت در مورد رفتن یا ماندن در کابینه دوازدهم/داروهایی که مردم را روانه اورژانس می کند/ اما و اگرهای ثبت نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید

برای پذیرش مسند وزارت بهداشت در دولت دوازدهم شرط و شروط نگذاشته‌ام/بیماران قلبی دور این نوشیدنی‌های تابستانه را خط بکشند/نسخه امید برای مبتلایان به سرطان/افسردگی را با مصرف این اسموتی‌ها ضربه فنی کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

دانش‌آموزان، گریزپا از مدارس دولتى
ماجرای ثبت نام دانش آموزان در مدارس هرساله وجود دارد و در این میان سنگ اندازی برخی مدیران مدارس دولتی برای نام نویسی این امر را به دغدغه‌ای جدی تبدیل کرده است.

نوشیدنی‌های تابستانه که کام بیماری‌های قلبی را تلخ می‌کند+ دستورالعمل
گرمای هوا موجب ضعف قلب و سیستم گوارش می‌شود، اما با نوشیدن یک اسموتی مفید و مقوی می‌توانید این مشکلات را به راحتی ریشه کن کنید.

برای پذیرش مسند وزارت بهداشت در دولت دوازدهم شرط و شروط نگذاشته‌ام
وزیر بهداشت گفت: حرف هاى زده شده در فضاى مجازى در خصوص سمت وزارت بهداشت در کابینه دوازدهم را تکذیب مى کنم.

«آرتروز زودرس» در کمین کارمندان
دبیر انجمن علمی فیزیوتراپی ایران باقی ماندن در یک وضعیت کاری یکنواخت مانند نشستن را سبب «آرتروز زودرس» مفاصل دانست.

نزدیک به 90 درصد داروهای مردم بدون نسخه ارائه می‌شود و 20 درصد مراجعه به اورژانس ها به دلیل عوارض دارویی و مصرف خودسرانه دارو است.

چگونه برای «بیماران سرطانی» نسخه امید بنویسیم؟
یک متخصص خون و سرطان گفت: سرطان شروع یک تغییر جدید در زندگی است و باید با افزایش اطلاعات کافی در این زمینه تغییر در روند جدید زندگی را به نحو مناسبی انجام داد.

میوه‌ای که بمب ویتامین c است

میوه گل نسترن به‌عنوان غنی‌ترین منبع ویتامین C یاد می شود که ۲۰برابر لیمو ویتامین ث دارد.

اسموتی‌هایی که حالتان را از این رو به آن رو می‌کند!
مصرف اسموتی معرفی شده در این بخش به عنوان نوشیدنی ضد افسردگی توصیه می‌شود.

کاهش ۵۱ درصدی قیمت دارو در کشور
عضو انجمن داروسازان ایران گفت: در چهار سال اخیر تلاش‌های بسیاری برای کاهش ۵۰ درصدی قیمت دارو‌ها در کشور انجام شده است.

منابع سلامت نباید به پول نفت گره زده شود
وزیر بهداشت گفت: بخشی از تلاش‌های ما به وسیله گروه‌های دیگر که مدام مداخله کرده بی ثمر می‌شود و به نظرم باید طرح تحول سلامت منابعش پایدار بماند.

کرم ضد آفتاب متناسب با پوست صورتتان را بشناسید
افرادی که می‌خواهند از ضد آفتاب خود به عنوان کرم آرایشی یا کرم پودر استفاده کنند باید از ضد آفتاب‌های رنگی و یا کرم پودری استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند وزارت
۱۵:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۹۶
با سلام ، 24 سال سابقه خدمت دروزارت بهداشترا دارم. اگرچه به ظاهر وزیر بهداشت در کار موفق مینماید!؟ اما هر وزیر دیگری هم بود همین بود. راستی اجرای طرح تحول ابتدا به نفع چه کسانی تمام شد؟ مطمئنا به نفع پزشکان. دریافتی پزشک عمومی از 5 میلیون در ماه به 15 میلیون تومان افزایش یافت. از جیب چه کسی ؟ مردم. یک سوال مهم از وزیر بهداشت نه وزیر درمان و آن اینکه آمار ابتلا به بیماری چقدر در این 4 سال کاهش یافته است؟ اوتمایلی به رفتن ندارد مطمئن باشید .
آخرین اخبار