به نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انجام 90 درصد بازسازی و تجهیز امکانات خوابگاه‌های دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: 90 درصدی خوابگاه های این دانشگاه بازسازی شده اند و خوابگاه فاطمیه و کوی دانشگاه برای اسکان دانشجویان فعال هستند.

90 درصد بازسازی و تجهیز امکانات خوابگاه های دانشگاه تهران انجام شده استحسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در خصوص وضعیت خوابگاه های این دانشگاه در ایام تابستان گفت: 90 درصدی خوابگاه های این دانشگاه بازسازی شده اند و خوابگاه فاطمیه و کوی دانشگاه به غیر از 2ساختمان و همچنین خوابگاه های اجاره ای سطح شهر در ایام تابستان برای اسکان دانشجویان فعال هستند.

وی ادامه داد: بیشتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی در ایام تابستان در خوابگاه اسکان پیدا می‌کنند و دانشجویانی که پروژه دارند با هماهنگی اساتید می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: فضای سبز جزو برنامه های اصلی معاونت دانشجویی دانشگاه تهران است که به صورت قابل توجهی در کوی دانشگاه و همچنین در محوطه اصلی دانشگاه تهران آماده و افتتاح شده است.

به نژاد بیان کرد: در بحث پایش سلامت نیز آمادگی داریم که از دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات ورزشی پایش سلامت استفاده شود؛ همچنین تجهیزات درمانی دانشگاه تهران و بخش مشاوره هم برای خدمت رسانی به این دانشجویان مهیا شده است.

وی با اشاره به تجهیز سلف دانشگاه تهران و خوابگاه های این دانشگاه یادآور شد: در بخش تغذیه نیز سعی شده از بهترین امکانات و با کیفیت مناسب برای پذیرایی از دانشجویان استفاده شود.

انتهای پیام/

ضرورت بهره مندی از امکانات مطلوب برای تجهیز سلف دانشگاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار