فرماندار مشگین شهر:

مشگین شهر با بیش از یک هزار تخت اقامتی آماده پذیرایی از گردشگران است

فرماندار مشگین شهر گفت: شهرستان مشگین شهر با بیش از یک هزار تخت اقامتی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در تابستان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر افزود: امسال بیش از یکصد تخت اقامتی به ظرفیت اقامتی هتل های این شهرستان افزوده شده و در حال حاضر حدود یک هزار و 200 تخت آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران می باشد.

وی افزود: علاوه بر ظرفیت اقامتی هتل های شهرستان چند مدرسه نیز برای اسکان فرهنگیان و سایر مسافران در نظر گرفته شده است.

فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: برای مسافرانی که مایل به اسکان شبانه در فضای باز هستند محلی در نظر گرفته شده که از لحاظ امنیتی و بهداشتی هیچ گونه مشکلی ندارد.

به گفته رحیمی زاد، در سال های اخیر با رونق صنعت گردشگری در شهرستان مشگین شهر سرمایه گذران زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این منطقه اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: در 2 سال اخیر بیش از 2هزار و 500 میلیارد ریال درحوزه گردشگری این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

رحیمی زاد با بیان اینکه این شهرستان وارد مرحله جدیدی از توسعه و عمران شده از آمادگی مسوولان محلی برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه 20 طرح گردشگری در این شهرستان در حال اجرا می باشد افزود: افتتاح آبدرمانی آیقار قینرجه به عنوان بزرگترین پروژه آبدرمانی خاورمیانه و افتتاح مجتمع های آبدرمانی آخارباخار ، یل سویی ، شهربازی مجتمع رفاهی - خدماتی ایکی قارداش و زیپ لاین پل معلق از پروژه هایی است که در چند روز اخیر در این شهرستان افتتاح شد.

شهرستان گردشگری مشگین شهر با قابلیت های فراوان طبیعی، تاریخی و گردشگری پذیرای خیل عظمی از مسافرانی است که برای گذراندن تعطیلات به این شهرستان سفر کرده و از جاذبه های سیاحتی آن استفاده می کنند.

از آغاز تعطیلات تابستانی ظرفیت تمام مراکز اقامتی این شهرستان تکمیل شده و مسافران در مدارس، سالن های ورزشی اسکان داده می شود.

همچنین تمام پارک ها و بوستان های این شهر مملو از چادرهای اقامتی مسافران شده و ورود گردشکران به منطقه همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ح

شهرستان گردشگری مشگین شهر پذیرای خیل عظیمی از مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار