ساری؛

اعزام زائران حج تمتع مازندرانی به عربستان از ۲۷ مردادماه

نخستین گروه از زائران حج تمتع مازندرانی  ۲۷ مردادماه امسال به عربستان اعزام می‌شوند.

ساداتی مدیر کل حج و زیارت مازندران  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پرواز نخستین گروه از زائران مازندرانی از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری انجام می‌گیرد گفت: اعزام زائران مازندران به مکه مکرمه یک هفته به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه حج تمتع امسال سی تا سی و سه روزه است افزود: حدود ۳ هزار و ۳۳۵ نفر در قالب ۲۴ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیر کل حج و زیارت مازندران گفت: زائران مازندرانی امسال ابتدا به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و پس از انجام اعمال  مناسک حج  بمدت ۵ روز در مدینه منوره برای زیارت خواهند ماند.

ساداتی به زائران مازندرانی توصیه کرد قوانین کشور عربستان را رعایت کنند و از حمل مواد مخدر، تبلت خودداری کنند و همکاری لازم با خدمه، مدیران و معاونان داشته باشند.

وی گفت:زائران مازندرانی ۱۰ روز قبل از اعزام به حج تمتع واکسن‌های مننژیت و آنفلونزا را برای پیشگیری از بیماری های واگیردار ترزیق کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران افزود: برای نخستین بار امسال دستبند‌های مخصوص به زائران در هنگام سفر مکه داده می‌شود که در این دستبند اطلاعات شناسایی روی کارت  افراد ذخیره شده است.

انتهای پیام/آ

۲۷ مرداد آغاز اعزام حجاج مازندرانی به مکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار