کرمان؛

جشن بزرگ ورزش زورخانه ای در کرمان

جشن بزرگ ورزش زورخانه ای همراه با تجلیل از مدیران و پیشکسوتان ورزشی ساعت 20 امشب در باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید دروازه بان، دبیر هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان به هفته و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع رعایت اخلاق و منش پهلوانی در ورزشکاران،چند سالی است که روز 17 شوال سالروز پیروزی مسلمانان در جنگ خندق و پیروزی امیر المومنین بر عمر بن عبد و حرکت قهرمانانه علی ابن ابیطالب در فرو خوردن خشم خود بعد از انداختن آب دهان، بعنوان روز فرهنگ پهلوانی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در این روز از طرف هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان ها مراسمی در گرامیداشت آن حماسه تاریخی برگزار می شود، افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته این مراسم با حضور ورزشکاران زورخانه های استان در شهرستان های مختلف با محوریت تجلیل از پیشکسوتان، مدیران و مرشدان زورخانه ها برگزار می شود.

دروازه بان خاطرنشان کرد: این مراسم در کرمان با عنوان جشن بزرگ ورزش زورخانه ای، همراه با تجلیل از مدیران و پیشکسوتان ورزشی در باشگاه فرهنگی ورزشی پاس واقع در میدان قرنی برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

جشن بزرگ ورزش زورخانه ای در کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار