مظفر: حضور یک مشاور آقا در تیم ملی مفید است / زمان کمی برای آماده سازی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: استفاده از یک آقا به عنوان مشاور در تیم ملی می تواند کمک زیادی کند و اقدام پسندیده ای است.

مظفر: حضور یک مشاور آقا در تیم ملی مفید است / زمان کمی برای آماده سازی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری شهرزاد مظفر سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان صبح امروز در آکادمی فوتبال برگزارشد.

وی در ابتدای نشست در خصوص وضعیت دختران فوتسالیست این چنین گفت: جا دارد همین جا از کادر قبلی تشکر کنم.ما تلاش می کنیم تا بر اساس برنامه ریزی قبلی کارهایمان را ادامه دهیم زیرا زمان زیادی برای آماده سازی نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه اظهار داشت: پستی که در تیم ملی می گیریم موقتی است و تا زمانی که هستیم تلاش می کنیم که بهترین ها را رقم بزنیم و نتایج خوب کسب کنیم. اگر من برای این پست انتخاب شدم ریسک بزرگی بود اما از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که دراین شرایط حساس به من اعتماد کردند. من هم تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

مظفر در مورد اردو های آماده سازی تیم ملی بیان داشت: 7 مرحله اردوی آماده سازی در نظر گرفته ایم و تلاش می کنیم تا نفرات دعوت شده به تیم ملی را تغییر ندهیم، قصد داریم 55 تا 60 جلسه تمرین برای ملی پوشان برگزار کنیم تا بازیکنانمان به آمادگی خوبی برسند.

او در ادامه گفت : باید تلاش کنیم تا ملی پوشان کشورمان را به بهترین سطح آمادگی برسانیم . البته در این زمان کوتاه نمی توانیم به آمادگی کامل برسیم اما ناامید نیستیم و در تلاشیم که بهترین ها را خلق کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در خصوص بازی های تدارکاتی عنوان کرد : چند بازی تدارکاتی داریم که البته مشخص نیست حریفانمان چه کسانی هستند، توقع از ما بالاست اما ما باید این نوع دید را تغییر دهیم. مهم آن است که ما تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و به همین دلیلی باید ورزشکارنمان را از لحاظ فنی و روانی ارتقا دهیم. هرگز به دنبال برنامه های کوتاه مدت نیستم و باید تلاش کنیم تا در آینده تیمی نتیجه گرا داشته باشیم. نیاز به برنامه بلند مدت داریم البته نباید فراموش کنیم که مسابقات پیش رو بسیار حساس است و تیم های قدرتمندی مانند ژاپن و تایلند هستند که می توانند کمی ما را اذیت کنند.

مظفر افزود: هنوز قرعه کشی تیم ملی انجام نشده است اما تصور می کنم با توجه به جایگاه مان همراه با تیم ملی ژاپن سرگروه این مسابقات شویم مظفر درباره همکاری با تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت : من به این تیم تعهد دارم و مدت ها در این تیم بودم اما حالا شرایط به گونه ای است که دیگر بعید می دانم بتوانم به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کنیم با این حال تلاش می کنم تا اگر شد حداقل به عنوان یک مشاور به این تیم کمک کنم.

وی درباره آخرین نتایج تیم ملی فوتسال گفت : من بازی ها را دیدم و متوجه ضعف هایی شدم که بیشتر نشان دهنده مشکلات روحی بود همچنین خط دفاع و دروازه باید تقویت شود همچنین نباید از توان هجومی هم غافل شویم.

او در مورد حضور شمس در تیم ملی بانوان به عنوان یک مشاورگفت: همواره صحبت از حضور یک مرد در تیم ملی بوده است . به نظرم اگر این اتفاق بیافتد بسیار مفید و خوب است و کمک زیادی به تیم ملی می شود. من معتقدم که استفاده از یک آقا به عنوان مشاور می تواند نقش خوبی داشته باشد و امیدوارم از گزینه های اصلحی که فدراسیون در نظر دارد بهترین ها انتخاب شوند.

انتهای پیام /

مظفر: کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار