تبریز؛

استقبال ازسرمایه گذاران داخلی وخارجی درهشترود

فرماندار هشترود با بیان اینکه بیکاری یکی از بزرگ ترین آسیب های اجتماعی است گفت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی که با سرمایه گذاری در این شهرستان، معضل بیکاری را کاهش دهند استقبال می کنیم.

استقبال ازسرمایه گذاران داخلی وخارجی درهشترودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مستفید روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این شهرستان افزود: زمینه برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است و تسهیلاتی نیز به سرمایه گذاران از سوی دولت در نظر گرفته شده است که سرمایه گذاران بدون مشکل و به راحتی می توانند در این شهرستان سرمایه گذاری و اشتغالزایی کنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از هر هفت ازدواج در این شهرستان یک مورد به طلاق منجر می شود گفت: در سه ماهه اول امسال197 مورد ازدواج و 28 مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده ست.
مستفید بر الزام مشاوره قبل از ازدواج در شهرستان در راستای کاهش طلاق و آسیب های بعدی آن در جامعه تاکید کرد و خواستار اجباری شدن مشاوره های قبل از ازدواج شد.
وی با بیان اینکه خانواده ها باید با شناخت کامل، در موضوع ازدواج وارد شوند افزود: دفاتر ازدواج نیز تا زمانی که زوجین گواهی حضور در دوره های آموزش مهارت های زندگی را ارایه ندهند، ازدواج آنها را ثبت نکنند.
مستفید عامل فرهنگ و کارکردهای مثبت اجتماعی را به عنوان اصلی ترین بعد کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: ارتقاء و توسعه شاخص های فرهنگی در راستای تقویت باورهای دینی به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.