شیراز؛

برگزاری جشنواره ملی عکس امید

جشنواره عکس امید به صورت ملی در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فروغ عدالت پور رئیس انجمن فیلم، عکس و پویانمایی استان فارس گفت: موضوع جشنواره ملی عکس امید، کار و تلاش جوانان و امید به آینده، زنان و نقش آن ها در کار و تلاش اجتماعی، کار و تلاش کشاورزان و تاثیر در زندگی آن ها، گسترش تلاش و هدفمند بودن کار برای جوانان، زندگی شهری و کار و تلاش کارگران در جامعه و نقش کار و تلاش میان رابطه جوانان و سالمندان است.


وی شرایط شرکت در جشنواره را برشمرد و افزود: هرعکاس می تواند حداکثر ۵ تک عکس از طریق سایت آپلود کند، البته اصلاح و ویرایش عکس به صورتی که ماهیت اصلی عکس تغییر نکند، قابل قبول است.


عدالت پور با تاکید بر اینکه داوری بر روی آثاری انجام خواهد شد که صاحب اثر از طریق سایت فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کرده باشد، ادامه داد: نمایشگاه عکس های برگزیده این جشنواره در تاریخ ۲۸ مرداد ماه همزمان با جشن روز جهانی عکاس افتتاح خواهد شد و تا ۲ شهریور ماه خواهد داشت.


وی بیان کرد: از نفرات برگزیده در تاریخ ۲۸ مرداد ماه در مراسمی تقدیر می شود و به ۵ نفر برگزیده، هر نفر یک سکه بهار آزادی، تندیس جشنواره و یک جلد کتاب نفیس اهدا می شود و به هریک از هنرمندان منتخب، نشان مخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.


عدالت پور تصریح کرد: مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا ۱۴ مرداد است.
انتهای پیام/ر

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی عکس امید تا 14 مردادماه اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار