یزد؛

پیام تبریک مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در پی ثبت جهانی یزد در یونسکو

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، ثبت شدن جهانی یزد ، شهری به قدمت تمدن تاریخ در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو را به مردم دیار باستانی و همچنین به مردم ایران زمین تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ، ثبت شدن جهانی یزد ، شهری به قدمت تمدن تاریخ در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو را به مردم شریف،نجیب وباصالت این دیار باستانی و همچنین به مردم ایران زمین تبریک گفت.

پیام مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد بدین شرح است :

با توجه به خبر فرح بخش ثبت جهانی شدن بافت تاریخی زنده یزد توسط یونسکو و اهمیت دنیا به دیار کهن و سازه های خشت و گل این سرزمین کویری که از گذشتگان ما برگ دیگری از افتخار را در دنیا نصیب مردمان اسطوره ساز این دیار می کند ،‌سر سپاس و تعظیم فرودآورده و از یادگاریشان تا سر حد وجود پاسداری می کنیم .

دیار کهن تمدن ، نگین زمردین نشان بر شناسنامه شرافت تاریخ جهان ، یزد ، تو را دوست می دارم و برای آبادانی و اعتبارت تلاش خویش را مضاعف میکنم .

شایسته است از همه مدیران و مسوولینی که برای به بار نشستن این مهم تلاش کردند تشکر شود ، معاونین محترم استاندار به ویژه برادر ارجمند جناب آقای سید حسینی ، مدیران محترم و پرتلاش اداره کل میراث ،شهردار محترم و اعضاء محترم شورای شهر و دیگر مسولین زحمتکش فعلی و سابق و در راس ایشان حضرت آیت الله ناصری نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه یزد که صمیمانه حمایت کردند و جناب آقای  میر محمدی ، استاندار محترم استان که خالصانه تلاش کردند و در این عرصه پرتلاش ظاهر شدند.

ای مردم دیار قنات و قنوت و قناعت این اعتبار و سربلندی گوارای وجود شریفتان باد.
دست در دست هم دهیم به مهر

کویرسرزمینمان را کنیم آباد

انتهای پیام/ ی

برگ دیگری از افتخار نصیب مردمان اسطوره ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.