آخرین تکنولوژی فشرده سازی لوازم سفر+ فیلم

در این فیلم خواهید دید که چگونه در یک فضای کوچک می توانید تمامی وسائل سفر را یکجا داشته باشید.

آخرین تکنولوژی فشرده سازی لوازم سفر+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر کردن و مدت ها دور از خانه ماندن نیازمند به همراه داشتن وسائلی مورد نیاز برای مدت اقامتتان خارج از منزل است، به خصوص اگر نخواهید ار امکانات هتل ها و مسافرخانه و میهمان سراها استفاده کنید باید ابزار و وسائل بیشتری را به همراه داشته باشید.

اگر بخواهید تمامی لوازم مورد نیازتان در سفر را به همراه داشته باشید یا به عبارت بهتر هرآنچه در خانه برای رفاه استفاده می کردید در سفر نیز مورد استفاده قرار دهید باید ماشینی بزرگ با خود به راه بیاندازدید که غیرمعقول به نظر می رسد.

از تخت خواب گرفته تا یک آشپرخانه کوچک، وسائل تفریح، چادر زدن در طبیعت با ابزار و تجهیزات و ... اینها به راحتی برای سفر قابل حمل نیست اما با بکارگیری ابزار کم حجم و طراحی جایگیری ابزار می توانید در سفر لوازم مورد استفاده در منزل را به همراه داشته باشید و هزینه های گزاف هتل نیز بر گردنتان نباشد.

فیلمی که در ادامه خواهید دید طراحی یک فضای کوچک را نشان می دهد که هرآنچه فکرش را بکنید در ان به خوبی و مهارت جاسازی شده و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع می توانید آخرین تکنولوژی فشرده سازی لوازم سفر ار ببینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار