سامانه خانه مسافر و کارگاه صنایع دستی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: برای تسهیل اسکان گردشگران و احیاء صنایع دستی استان بوشهر سامانه خانه مسافر و کارگاه صنایع دستی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

سامانه خانه مسافر و کارگاه صنایع دستی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، ناصر امیرزاده صبح امروز در جلسه بررسی اجرای خانه مسافر و بوم‌گردی و تولیدات صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه گردشگری سبب تحول و رونق اقتصادی مناطق مختلف می‌شود اظهار داشت: صنعت گردشگری امروزه در جهان به عنوان مهم‌ترین صنعت در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و اشتغال‌زایی مطرح است و گردشگری زمانی ارزشمند و خوب است که سبب تحول اقتصادی و اشتغال زایی و بهره‌مندی همه ساکنان آن منطقه از مزیت آن شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر موقعیت این استان در حوزه گردشگری را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت بالای گردشگری، موقعیت ویژه‌ای برای این مهم فراهم کرده که در این حوزه زیرساخت‌های گردشگری افزایش یافته است.

وی، استان بوشهر را یکی از استان‌های ساحلی خلیج فارس با ظرفیت بسیار مهم به لحاظ فرهنگی و گردشگری دریایی دانست و خاطر نشان کرد:ظرفیت‌های گردشگری دریایی استان بوشهر موقعیت ویژه‌ای برای توسعه صنعت گردشگری ایجاد کرده که در این راستا دهکده‌های متعدد گردشگری در استان طراحی و اجرایی شده است.

امیرزاده با اشاره به اینکه صنایع دستی استان بوشهر از قابلیت مهمی برخوردار است، خاطر نشان کرد: ظرفیت تولیدات صنایع دستی استان بوشهر قابل توجه است که از این توانمندی در اجرای سیاست‌های اقصاد مقاومتی استفاده می‌شود.

وی، با اشاره به راه‌اندازی سامانه خانه مسافر و کارگاه صنایع دستی در استان بوشهر تصریح کرد:برای تسهیل اسکان گردشگران و احیاء صنایع دستی استان بوشهر سامانه خانه مسافر و کارگاه صنایع دستی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه اینکه این سامانه با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود افزود: شناسایی، ساماندهی و بازاریابی و معرفی اقامتگاه‌های مورد نیاز و ایجاد دسترسی آسان برای مسافران از اهداف راه‌اندازی خانه مسافر است.

امیرزاده تاکید کرد: در سامانه خانه مسافر، گردشگران در اسرع وقت، به‌صورت اینترنتی، ضمن مشاهده تصاویر واحد‌های اقامتی مختلف، اطلاعاتی نظیر نرخ، امکانات موجود، تجهیزات، موقعیت جغرافیایی و سایر موارد ضروری را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.