سردار نقدی در همایش ملی تجلی اخلاص:

محتوای کتب درسی با أرمان‌های دفاع مقدس فاصله دارد

معاون فرهنگی سپاه گفت: محتوای کتب درسی با اثر بخشی آرمان‌های دفاع مقدس بسیار فاصله دارد.

محتوای کتب درسی با أرمان‌های دفاع مقدس فاصله داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در سومین همایش ملی راهیان نور که از صبح امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، دفاع مقدس را گنجینه عظیم دانست و اظهار داشت: گنجینه عظیم دفاع مقدس را باید با فناوری راهیان نور که تعبیر رهبر انقلاب است در اختیار جامعه قرار دهیم.

وی ادامه داد: اثر دفاع مقدس و راهیان نور باید در جامعه و تربیت فرزندانمان مشاهده شود. مسئله اصلی در بیانات رهبری نیز همین مشاهده تاثیر راهیان نور در اعتقادات و فرهنگ جامعه است.

سردار نقدی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: انقلاب ما از عاشورا و محرم و صفر است، گفت: همانگونه که عاشورا موجب زنده ماندن اسلام شد، خون شهدا نیز زنده کننده و اثر بخش است.

معاون فرهنگی سپاه در بخش پایانی سخنانش محتوای کتب درسی را با اثر بخشی آرمان‌های دفاع مقدس بسیار فاصله دار دانست و خاطر نشان کرد: آیا در انتخاب آموزگاران و دانشگاه فرهنگیان واژه‌ای لازم را انجام داده ایم؟ نباید بستر اصلی را ر‌ها و به مباحث جنبی پرداخت. در آموزش و پرورش مشکلات اساسی داریم. شهدا مظهر اخلاص و ایثار هستند باید تلاش کرد این فرهنگ را به جوانان انتقال داد.

انتهای پیام/

 

در آموزش و پرورش مشکلات اساسی داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار