مدیر کل امور بانوان:

تشکل صنفی بانوان تولید کننده و صنعتگر تشکیل می شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تشکل صنفی بانوان تولید کننده و صنعتگر برای اولین بار با حضور کارآفرینان و تولید کنندگان به همت دفتر امور بانوان و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل گفت: کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه بانوان با مشارکت هلال احمر به زودی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بازدید از کارگاه ها و کارخانه های بانوان به عمده مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران بانوان در استان رسیدگی شد، تصریح کرد: عدم توانایی در فروش و ناتوانی در بازاریابی برای فروش محصولات از جمله عمده مسائلی بود که توسط بانوان تولید کننده مطرح بود.

محمدلو با اعلام این مطلب که برای رفع این مشکلات تاکنون چندین جلسه توسط سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان با تولیدکنندگان و صنعتگران بانوان برگزار شده است، اظهار داشت: تشکل صنفی بانوان تولید کننده و صنعتگر برای اولین بار با حضور کارآفرینان و تولید کنندگان به همت دفتر امور بانوان و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود.

وی با بیان این مطلب که چهار کمیته تخصصی در امور بانوان برای پیگیری مسائل و مشکلات بانوان استان فعال است، افزود: کمیته های حقوقی، اشتغال، فرهنگی و اجتماعی با پیگیری های انجام شده خدمات ارزنده ای را به بانوان استان داده اند.

انتهای پیام/ح

 فعالیت 4 کمیته تخصصی در امور بانوان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.