همدان؛

تخفیف 20 درصدی عوارض نوسازی در همدان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به موقع از تخفیف 20 درصدی در چهارماهه اول سال بهره‌مند شوند.

تخفیف 20 درصدی عوارض نوسازی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عسگری با بیان اینکه امسال بیش از 100 هزار برگ قبض عوارض نوسازی شهرداری همدان توزیع شده است، اظهار کرد: فرآیند محاسبه، تولید، چاپ و صدور فیش‌های عوارض نوسازی سال جاری در مناطق چهارگانه شهرداری همدان طبق سال‌های گذشته در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال و به‌ منظور بهره‌مندی شهروندان از تخفیف چهار ماهه نخست سال 96، بیش از 100 هزار برگ قبض عوارض نوسازی برای نخستین بار به شیوه جدید تولید و توزیع شد، افزود: با توجه به لزوم دسترسی سریع شهروندان به قبوض عوارض نوسازی و در راستای بهره‌مندی از تخفیف 20 درصدی چهار ماهه اول سال، این سازمان کار توزیع قبوض را به اداره کل پست استان واگذار کرده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان با بیان اینکه به‌ منظور پیگیری اطمینان از حصول دریافت قبوض توسط شهروندان این مهم توسط سازمان فناوری اطلاعات رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: قبوض نوسازی ارسال شده ویژه خدمات الکترونیک شهرداری همدان طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان با مراجعه به سایت www.hamdan.ir که در پایین قبوض نوسازی با رنگ متمایز درج شده است می‌توانند مبلغ عوارض خود را با 10 درصد کمتر از مبلغ قبض پرداخت کنند، یادآور شد: علاوه بر توزیع قبوض برای مالکین شناسه قبض و شناسه پرداخت قبوض نوسازی برای شهروندان به صورت پیامک ارسال می‌شود.

عسگریان با تاکید بر اینکه شهروندان با مراجعه به سایت مذکور می‌توانند در صورتی که حتی قبض هم دریافت نکرده باشند اقدام به پرداخت عوارض سالیانه خود کنند، گفت: شهروندان می‌توانند به این شکل از تخفیف‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد 112 هزار و 6 قبض نوسازی به تفکیک 32 هزار و 671 قبض در منطقه یک شهرداری همدان، 35 هزار و 385 قبض در منطقه 2 شهرداری همدان، 22 هزار و هفت قبض در منطقه 3 شهرداری و تعداد 21 هزار و 943 قبض در منطقه 4 شهرداری محاسبه، تهیه، چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرداری نی ریز
۱۰:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به شهردار همدان بگوئید از سیستم شهرسازی و نوسازی آمارد استفاده کند تا نیازی به صدور فیش کاغذی نباشد و بصورت پیامک بدهی ارسال و باشناسه قبض و پرداخت شهروندان در خانه عوارض خود را پرداخت نمایند