کامرانی فر:امسال قضاوت های بهتری را از داوران شاهد خواهیم بود

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت:به طور حتم امسال قضاوت های بهتری را از داوران در لیگ برتر نسبت به فصول گذشته شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،حسن کامرانی‌فر در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند مسابقات خوبی پیش‌رو خواهیم داشت و باید عرض کنم همانطور که تیم ها آماده می شوند داوران هم آماده می‌شوند تا لیگ را خوب شروع کنند.به هر حال من در سال گذشته که کار را شروع کردم نیمی از فصل گذشته بود اما امسال از شروع لیگ در کنار داوران خواهم بود.امسال چیزی در حدود 22-23 داور اضافه شدند و برخی از داوران و کمک داوران هم که خوب کار نکردند براساس سیاست فدراسیون به رده‌های پایین‌تر منتقل شدند.

وی افزود: جوانگرایی خوبی صورت گرفته و داورانی قوی از لیگ یک به لیگ برتر آمدند. حتی در بازی‌های پخش زنده هم از داوران جدید استفاده خواهیم کرد. ما در لیگ 17 تیم داریم که یک تیم هم تیم داوری است که باید به آن ها توجه خاصی شود. کلاس چهار روزه ای را یرای داوران در شهریار تدارک دیدیم و اکثر داوران توانستند این دوره را با موفقیت پشت‌سر بگذارند و انشاالله شاهد داوری های خوب از داوران در لیگ جدید خواهیم بود.

رئیس دپارتمان داوری در ادامه گفت: داوران با روحیه و شرایط خوبی که دارند کار را به بهترین شکل پیش می‌برند میانگین دوندگی 8 کیلومتر که به 12 تا 13 کیلومتر افزایش یافته و زمانی که میزان دوندگی داوران افزایش پیدا کند به طور قطع یقین میزان خطاها داوران هم کم خواهد شد. تنها موضوعی که باید بیان کنم این است که مربیان و تیم‌ها کمک کنند تا داوران در آرامش قضاوت کنند.امیدوارم شرایطی به وجود بیاید تا داوران در آرامش کار خود را پیش ببرند و من به عنوان مسئول دپارتمان داوری این نوید را می دهم که در امسال قضاوت های بهتری را از داوران شاهد باشیم.

کامرانی‌فر در مورد اینکه سال قبل اعتراض‌های زیادی صورت گرفت، گفت:‌ در مورد کم و زیاد اعتراض‌‌ها باید با مربیان لیگ برتری صحبت کرد و از آنها خواست به داوران اعتماد کنند تا بتوانند توانایی خود را نشان دهند. مربیان هم قطعا انتظار دارند عملکرد داوران خوب باشد تا تیم شان متضرر نشود. امیدوارم امسال اشتباهات کمتر شود و اختلافات هم پایین بیاید تا در این شرایط عملکرد بهتری را از آن ها شاهد باشیم.

انتهای پیام/

وعده رئیس دپارتمان داوری برای لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار