آل اسحاق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد:

جزئیات جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تصمیم گیری های شورای مرکزی در جلسات بعدی ادامه پیدا می کند.

جزئیات جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابیحیی آل اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه امروز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد ارزیابی است مدت زمانی که پس از انتخابات گذشته انجام شد.

وی در ادامه افزود: شرایط جمنا و کشور و همچنین نقاط مثبت و منفی ما در انتخابات بررسی شد و همچنین برآوردی از مجموعه اقتضائات کشور و برنامه ریزی آتی جمنا صورت گرفت.

آل اسحاق تصریح کرد: در جلسه امروز فرصت ها و تهدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط ضعف و مثبت بررسی شد و هم چنین کاری را که هیئت رئیسه انجام داده بود در شورا مطرح شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه ضرورت دارد با توجه به شرایط جدید نقاط قوت و ضعف ترمیم اصلاح و تقویت شود گفت: قصد داشتیم تصمیم گیری های جدیدی انجام دهیم اما ناقص ماند و بناست در جلسات بعدی ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: ما با عزم جدی و قاطع و با نشاط بیشتر و ضرورت مطابقت دادن شرایط با اقتضائات جمهوری اسلامی فرصت ها و تهدید های بین المللی باید تصمیمات جدیدی بگیرد و در حال بررسی هستیم و امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم.

 

آل اسحاق با اشاره به اینکه برآوردهایی واقع‌بینانه و با توجه به شرایط کشور در این جلسه مطرح شد ادامه داد: امیدواریم آثار آن به نفع کشور، انقلاب و مردم باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم گیریهای جمنا در سامان گرفتن آن و نیروهای انقلابی و همچنین رفع نقاط ضعف و استفاده از فرصت‌های جدید پیش می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار