روایت سایت باشگاه اوستنده از رامین رضاییان؛بازیکنی سریع با تکنیک عالی شوتزنی

پس از امضای قرارداد مدافع تیم ملی کشورمان با باشگاه اوستنده بلژیک، سایت رسمی این باشگاه با عباراتی ستایش آمیز به معرفی مدافع سابق تیم پرسپولیس پرداخت.

 به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رامین رضایيان مدافع فصل گذشته پرسپولیس که به عنوان بازیکن تستی در تمرینات اوستنده بلژیک شرکت داشت، توانست نظر کادر فنی این تیم را جلب کرده و با این تیم قرارداد رسمی امضا کند.
سایت باشگاه اوستنده در گزارشی به معرفی مدافع تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت، رامین رضاییان، مدافع ایرانی، تا سال 2019 (با اوستنده) قرارداد امضا کرده است. او در طول دوره آزمایشی خود در هلند، توانست کادر فنی تیم را متقاعد کند که می تواند بازیکن مفیدی باشد.

 

رامین مدافع راست 27 ساله ای است كه می تواند در نقش پیستون هم بازی کند. او از باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر ایران می آید.رامین از سرعت در حمله و تکنیک عالی در شوتزنی برخوردار است. رضاییان عضو تیم ملی ایران است که در حال حاضر به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه راه یافته است.


در ادامه این گزارش آمده است:
رامین در کشورش بازیکن محبوبی است و نگاهی به حساب اینستاگرام او این موضوع  را  اثبات می کند. رضاییان با داشتن بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده در رسانه های اجتماعی ، یکی از محبوب ترین بازیکنان کشور خود است. هزاران طرفدار ایرانی هفته گذشته حساب های رسانه های اجتماعی اوستنده را به دقت زیر نظر داشتند و هر لحظه امیدوار بودند که قهرمان خود را در میدان ببینند.


سایت باشگاه اوستنده در پایان برای رامین رضاییان آرزوی موفقیت کرده و نوشته است،امیدوارم رامین در بلژیک هم بتواند در دل های هواداران جا بگیرد. ما برای او آرزوی موفقیت می کنیم.


انتهای پیام/

تمجید سایت اوستنده از رامین رضاییان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار