ترامپ: با پوتین درباره ایجاد یک واحد امنیت سایبری صحبت کردم

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری نوشت در گفتگو با همتای روس خود درباره ایجاد یک واحد امنیت سایبری صحبت کرده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – در صفحه کاربری خود در توییتر اعلام کرد درباره ایجاد یک واحد امنیت سایبری برای جلوگیری از نفوذ هکرها در انتخابات با ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه – گفتگو کرده است.

ترامپ پس از ملاقات روز جمعه با همتای روسی خود، با اشاره به توافق آتش‌بس در جنوب غربی سوریه که از روز یکشنبه اجرا شد، گفت اکنون زمان آن رسیده است تا همکاری سازنده‌ای با مسکو آغاز شود.

وی پس از شرکت در اجلاس سران گروه 20 در هامبورگ آلمان گفت: «من و پوتین درباره ایجاد یک واحد امنیت سایبری غیرقابل نفوذ صحبت کردیم تا از هک شدن انتخابات و بسیاری از مسائل منفی دیگر جلوگیری شود.»

اکنون بسیاری از کمیته‌‎های آمریکا در کنگره این کشور در حال تحقیق و بررسی ادعاها درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا و نیز تبانی دولت این کشور با مسکو هستند. این تحقیقات به طور کل بر اقدامات مسکو تمرکز کرده اند. قانون‌گذاران آمریکایی و مقامات امنیتی آمریکا اعلام کرده اند مدرکی دال بر ادعاهای مطرح شده درباره همکاری پنهانی روسیه و دولت ترامپ در دست نیست.

مسکو همچنین بارها این ادعاها را رد کرده است. رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام کرده است ستاد انتخاباتی وی با روسیه همکاری نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار