تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصویب کلیات لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در کمیسیون برنامه و بودجه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

تصویب کلیات لایحه اصلاح برخی از ساختار دولت در کمیسیون برنامه و بودجهمحمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بررسی لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: این لایحه که با هدف کارآمدتر کردن دولت در ایفای مسئولیت‌های قانونی در حوزه‌های بازرگانی، صنایع، معادن، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی و امور جوانان و ورزش تقدیم مجلس شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: طی این جلسه نمایندگان دولت دلایل تقدیم لایحه را که در صورت تصویب می‌تواند افزایش تحرک دستگاه‌های ذیربط در حوزه مسئولیت‌های محوله را در پی داشته باشد و توجه افزون‌تر به امور جوانان را تعقیب کند، تکریم کردند.

 نماینده مردم اردکان تصریح کرد: نمایندگان مخالف و موافق در ادامه با بیان توجیهاتی در تأیید این تفکیک و انتزاع صحبت کردند و نهایتا کلیات این لایحه بعد از رأی‌گیری به تصویب رسید.

 وی بیان داشت: در صورت تصویب این لایحه در صحن علنی مجلس وظایف مرتبط با جوانان از وزارت ورزش منتزع و به سازمان ملی جوانان منتقل می‌شود، وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه  و ترابری و مسکن و شهرسازی و  وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت بازرگانی و وزارت صنایع معادن تبدیل می‌شوند.

 تابش خاطر نشان کرد: تلاش مجلس بر این است که تا کار رسیدگی به این لایحه که با قید دو فوریت از سوی دولت ارائه شده بود اما با یک فوریت تصویب شد، تا قبل از معرفی کابینه جدید از سوی رئیس جمهور پایان یابد.

انتهای پیام /

تلاش مجلس اتمام رسیدگی لایحه اصلاح ساختار دولت قبل از معرفی کابینه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار