هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان:

امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کنیم/تا 10 روز نمی توانم صحبت کنم

دانیال موسوی گفت: پس از مصدومیتی که در اردوی ترکیه از ناحیه فک برایم بوجود آمد، تا 10 روز نمی توانم صحبت کنم.

دانیال موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت آسیب دیدگی اش اظهار داشت:پس از مصدومیتی که در اردوی ترکیه از ناحیه فک برایم بوجود آمد هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفتم و به همین دلیل تا 10 روز نمی توانم هیچ صحبتی را با دیگران انجام دهم.

وی در مورد اینکه چه زمانی شرایط بازی کردن را پیدا می کند،گفت: انشاالله پس از بازشدن فک و انجام چند جلسه فیزیوتراپی می توانم بدون هیچ مشکلی در خدمت تیم باشم و قرار است تا چند روز دیگر تمرینات هوازی ام را برای فصل جدید شروع کنم.

بازیکن تیم سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که چگونه در اردوی ترکیه دچار مصدومیت از ناحیه فک شد،تصریح کرد:در بازی تدارکاتی مقابل تیم توزلا اسپور ترکیه قصد داشتم سد راه مهاجم حریف شوم و اجازه ندهم توپ از کنارم عبور کند اما متاسفانه در آن لحظه این بازیکن نتوانست تعادلش را حفظ کند و با تمام وزنش روی من افتاد. همین امر سبب شد تا از ناحیه فک دچار آسیب دیدگی شدید شوم پس از این موضوع پزشکان تیم سریعا من را به بیمارستان انتقال دادند تا حالم بدتر نشود.

موسوی درباره وضعیت تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به تمرینات و بازی های دوستانه خوبی که در مشهد و ترکیه پشت سر گذاشتیم، می توانیم نسبت به سال های گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت مالی تیم سیاه جامگان گفت:به عنوان بازیکن از مسائل اقتصادی باشگاه اطلاع چندانی ندارم اما خوشبختانه تاکنون همه امکانات لازم از طرف باشگاه برایمان مهیا شده است. همچنین پیش از سفر تیم به ترکیه مدیران باشگاه حدود 10 درصد از مطالبات مالی بازیکنان را به حساب اعضای تیم واریز کردند و امیدوارم امسال سال خوبی برای مجموعه تیم باشد.

هافبک تیم سیاه جامگان در پایان درباره شخصیت میثاقیان در تیم سیاه جامگان اظهار داشت: اکبر میثاقیان انسان فوق العاده مودب و جزء مربیان با دانش کشورمان محسوب می شود که در حق تمام بازیکنان تیم پدری را ادا کرده است. از طرفی بازی تدارکاتی برای هر تیمی موثر است و سبب می شود، تجربه بازیکنان جوان تیم با انجام دیدارهای دوستانه بیشتر شود. امیدوارم با حضور بازیکنان بزرگی مانند بادامکی،سیف اللهی، شاکری و مدیریت خوب اکبر میثاقیان در تیم بتوانیم سال موفقی را از لحاظ نتیجه گیری پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

میثاقیان مربی بادانشی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
عالیه بهترین بازیکنی است ک در تمام عمرم دیدم
آخرین اخبار