اهواز؛

ضرورت رعایت اخلاق در جامعه

استاندار خوزستان اخلاق را مسئله مهمی در جامعه دانست و گفت: باید به آن پرداخته شود تا جامعه به حاشیه کشیده نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی در خوزستان با توجه به قابلیت بالا و اعضای توانمندی که دارد در این راستا می تواند قوی کار کند.

وی افزود: برنامه های خوبی متناسب با شرایط و مشکلات استان در این شورا در نطر گرفته شود تا اعتباراتی برای آن تخصیص و پس از اجرا فضای اخلاقی در جامعه حاکم شود.

شریعتی با اشاره به اهمیت اخلاق در جامعه گفت: مسئله مهمی که باید به آن پرداخته شود اخلاق است تا جامعه به حاشیه کشیده نشود.

استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای برنامه های اساسی و بنیادی در جامعه تصریح کرد: اجرایی چنین برنامه های در سنین پائین مثلا در مدارس جامعه با اخلاق و منطبق با مسایل فرهنگی و مذهبی کشورمان بار می آورد.

وی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در خوزستان با توجه به قابلیت بالا و اعضای توانمندی که دارد در این راستا می تواند قوی کارکند.

استاندارخوزستان در پایان با بیان اینکه با هرگونه اظهارات خلاف واقع درباره مسایل مذهبی برخورد می کنم، عنوان کرد: این را وظیفه دینی و نه سیاسی خود می دانم تا با این گونه مسائل برخورد کنم. نباید جامه سیاست بر هرچیزی پوشاند و من فارق از هر تفکر سیاسی با این مسائل بر خورد می کنم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.