کریمی: پولادگر بدهی اش به مردم را با استعفا از ریاست تکواندو صاف کند

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: پولادگر خود را بدهکار مردم می داند اما هیچ وقت پاسخگو نیست. به نظرم میزان بدهکاری وی به قدری است که از مدیریت فدراسیون کنار گیری کند.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد دوپینگ 2 تکواندوکار کشورمان بیان کرد: با مثبت شدن دوپینگ ملی پوش تکواندو، مدالی که  در بازی های کشورهای اسلامی باکو به سختی بدست آمده بود از بین رفت تا جایگاه تکواندوی کشورمان تغییر کند.

وی ادامه داد: تمام مشکلات اخیر تکواندو به سیستم مدیریتی و نبود برنامه ریزی درست  مربوط می شود، هزینه های گزاف بدون نظارت، در نهایت به شکست های تکواندو انجامید.

کریمی افزود: در گذشته امید عمیدی نیز به دلیل سرماخوردگی و مصرف دارو به مدت 4 سال محروم شد و بهترین تکواندوکار کشورمان را به دلیل پیگیری ضعیف فدراسیون تکواندو از دست دادیم.

وی تصریح کرد: مشکلات تکواندو با نتیجه دوپینگ کاملتر شد تا باز هم ضعف مدیریت این فدراسیون مشخص شود.اکنون باید وزیر ورزش به وضعیت این رشته رسیدگی کند چرا که ملی پوشان ما هر کدام به دلیلی از تیم ملی حذف می شوند و با هر روز به بحران های تکواندو اضافه می شود.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم فدراسیون  وضعیت این 2 تکواندوکار را با جدیت پیگیری کند تا نفرات برتراین ورزش  را به راحتی و با بی دقتی از دست ندهیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه وزیر ورزش از موقعیت تکواندو اطلاع دقیقی ندارد. مقام سومی جهان در جدول امتیازات برای تیم قهرمان دنیا نتیجه قابل قبولی نیست چرا که با مدیریت ضعیف فدراسیون، حواشی زیادی تیم ملی را احاطه کرد تا نتوانیم به مقام های دوره های قبل دست یابیم.

کریمی عنوان کرد: زمانی که سرمربی تیم ملی بودم چیدمان تیم را تغییر دادم و در مسابقات جهانی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدم، مقانلو نیز توانست تیم ملی ایران را قهرمان جهان کند در نتیجه کسب مقام سوم، نتیجه جالبی  برای تکواندوی ایران نیست.

وی ادامه داد: پولادگر خود را بدهکار مردم می نامد اما در هیچ نشست خبری پاسخگو نیست و به سوالاتی که مطرح می شود جوابی نمی دهد. به نظرم میزان بدهکاری وی به قدری است که از مدیریت فدراسیون کنار گیری کند.

کریمی در مورد بیانیه اخیر خانواده تکواندو گفت: برای آنکه از ناکامی ها و سقوط تکواندو جلوگیری کنیم طی یک بیانیه اعتراضمان را به وزیر ورزش اطلاع دادیم و خواستار تغییر در مدیریت فدراسیون تکواندو شدیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با دیدگاه درست به وضعیت این رشته المپیکی رسیدگی شود تا تکواندو به دلیل حمایت های بی دلیل از مدیریت این فدراسیون از بین نرود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: باید به وضعیت آشفته تکواندو رسیدگی کرد تا بیشتر از این سقوط نکند. امیدوارم که با برخورد درست با این فدراسیون، تکواندو به روزهای خوب خود باز گردد.

انتهای پیام/



مدال تکواندو در بازی های کشورهای اسلامی از دست رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار