اهواز؛

آب روستایی در باغملک عامل مسمومیت ۱۷ نفر از اهالی نبود

آبفا روستایی خوزستان از آلوده نبودن آب روستای سیرله در باغملک خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در پی انتشار خبری مسمومیت تعدادی از روستاییان باغملک واحتمال آلودگی منبع آب آشامیدنی وجود دارد توضیحاتی ارائه داد. 

مجتمع آبرسانی روستایی پوتو شهرستان باغملک آب شرب 12 روستای سرله و بخش میداوود باغملک را با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر تامین می‌کند که همگی از یک منبع آب استفاده می‌کنند. لذا بر اساس آزمایشات انجام‌شده هیچ‌گونه آلودگی در منبع و آب توزیعی مشاهده نشده و همچنین هیچ‌گونه بیماری مشابه در روستاهای ابتدای خط انتقال و انتهای خط انتقال گزارش نشده است.

در هنگام بروز حادثه و اعلام خبر به امور آبفا شهرستان باغملک و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان کارشناسان کنترل کیفی شهرستان و استان ضمن حضور در منطقه و بازدید میدانی به نمونه‌برداری و آزمایش‌های مکرر آب شرب اقدام کرده و به اهالی روستاهای درگیر در موضوع، آموزش‌های لازم ارایه شد".

روز گذشته مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از مسمومیت حدود 17 نفر از اهالی روستای سیرله و روستاهای بخش میداوود باغملک در اواخر هفته گذشته خبر داد و گفت که احتمالا آب آلوده و عدم کلرزنی آب، علت این مسمومیت باشد.


انتهای پیام/م

مسمومیت 17 نفر از اهالی روستای سیرله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.