علی اشکانی:

شاهد بهترین رقابت های انتخابی بودیم/ نگاه ما به آینده است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:به جرأت می توان گفت طی 10 سال گذشته یکی از بهترین رقابت های انتخابی، مسابقات امسال بود.

شاهد بهترین رقابت های انتخابی بودیم/ نگاه ما به آینده استعلی اشکانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:همه داشته های ما در کشتی فرنگی در رقابت های انتخابی به میدان رفتند حتی نفراتی که بنا به دلایلی مثل مصدومیت های مختلف آماده نبودند هم در این مسابقات کشتی گرفتند که حضور تمامی مدعیان باعث شد شاهد بهترین رقابت های انتخابی طی سال های گذشته باشیم.
وی درباره آخرین مصوبات جلسه شورای فنی که بلافاصله پس از مسابقات انتخابی برگزار شد گفت:از آنجا که نگاه ماه به آینده است تصمیماتی هم که در جلسه شورای فنی اتخاذ شد با همین رویکرد بود؛خوشبختانه اعضای محترم شورای فنی با تدبیری که داشتند کادر فنی را همراهی کردند تا برای بازی های المپیک 2020 شاهد پشتوانه های خوبی باشیم.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد:تا المپیک توکیو 3 رقابت جهانی و آسیایی را پیش رو داریم،ضمن اینکه بسیاری از رقابت های بین المللی مختلف و جام های جهانی نیز وجود دارد که کشتی گیران مدعی می توانند شایستگی های خود را نشان دهند در نتیجه هر فرنگی کاری که در مسابقات انتخابی عملکرد مناسبی نداشت و یا برای رقابت های جهانی 2017 انتخاب نشد نباید انگیزه اش را از دست دهد بلکه با تلاش بیشتر باید ثابت کند که می توان در آینده به او هم برای سپردن دوبنده تیم ملی اعتماد کرد.
اشکانی در خاتمه عنوان کرد:از زمان قبول مسئولیت در تیم ملی برنامه 4 ساله ای را تدوین کردیم و من قول می دهم چه من باشم و یا هر مربی دیگری هدایت فرنگی کاران را بر عهده بگیرد چنانچه بر اساس همین استراتژی پیش رود در بازی های المپیک 2020 توکیو اتفاقات بسیار خوبی برای کشتی ایران رقم خواهد خورد.
انتهای پیام/


طبق برنامه پیش رویم در المپیک 2020 شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار