جعفرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

جولان 135 هزار تاکسی فرسوده در کشور

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تا پایان سال جاری قرار است به وسیله نوسازی تاکسی های فرسوده تعداد این تاکسی‌ها را از 135 به 97 هزار دستگاه برسانیم.

امیر جعفرپور مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارداشت: در کل کشور حدود 187 هزار تاکسی فرسوده داریم که در این راستا تلاش می‌کنیم تا تعداد تاکسی های فرسوده را به 135 هزار دستگاه کاهش دهیم.

وی افزود: اگر در سال 95 نوسازي تاكسي نداشتيم الان تاكسي هاي فرسوده به 187 هزار دستگاه مي رسيد اما با نوسازي تاكسي ها در سال گذشته به عدد 135 هزار تاكسي فرسوده رسيديم و تا پایان سال جاری قرار است به وسیله نوسازی 38 هزار تاکسی های فرسوده تعداد این تاکسی‌ها را از 135 هزار به 97هزار دستگاه برسانیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 6 هزار دستگاه و سال گذشته 47 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور نوسازی شده است، گفت: روند نوسازی و تحویل خودروها با وقفه‌ای مواجه بود که در اردیبهشت ماه امسال این نوسازی با توجه به تحویل تاکسی‌های فرسوده انجام شد اما در ادامه این پروسه متوقف شده است.

جعفرپور در پایان عنوان کرد: حدود نیمی از تاکسی های فرسوده‌ای که نوسازی شدند تاکسی پیکان بودند که با منع تردد آنها تعداد این تاکسی‌ها به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/

نوسازی 6 هزار تاکسی فرسوده در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار