کرمان؛

هیچ روستای بالای 10خانوار در رودبار بی برق نیست

با حمایت دولت یازدهم روستای تمبور آخرین روستای بالای 10 خانوار که در بخش محروم جازموریان قرار دارد برق دار شد.

هیچ روستای بالای 10خانوار در رودبار بی برق نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عطا ناوکی گفت: این روستا با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از نعمت برق برخوردار شد و سال گذشته نیز فعالیت چهار خط فشار متوسط به طول 40 کیلومتر با اعتبار 15 میلیارد ریال کلید خورد و در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری رسید.


وی افزود: سال گذشته در مجموع مشکل 11 روستا و 6 منطقه شهری در بخش برق رسانی با اعتبار 90 میلیون ریال مرتفع شد و ساکنان این روستا و مناطق شهری از نعمت برق برخوردار شدند.

فرماندار رودبار جنوب گفت: مشکل رفع افت ولتاژ 17 روستا و چهار منطقه شهری این شهرستان سال گذشته با اعتبار 11 میلیارد ریال برطرف شد.

وی اظهار کرد: در زمینه تبدیل شبکه های فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار سال گذشته در هفت روستای این شهرستان با اعتبار 6 میلیارد ریال محقق شد که این اقدام سبب رضایت مشترکین برق این روستاها شد.

فرماندار رودبار جنوب گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در زمینه مقاوم سازی شبکه برق رسانی برای جلوگیری از قطع برق در زمان سیل و طوفان هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که به واسطه این اقدام قابلیت اطمینان شبکه در زمان بحران بهبود یافت.

وی افزود: در زمینه رفع افت ولتاژ شهر زهکلوت نیز موفق شدیم تعداد پست های توزیع این شهر را به 2 برابر افزایش دهیم و چهار هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف و یکهزار و 160 متر شبکه فشار متوسط احداث شد که جمع اعتبار این طرح ها 6 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار