به دلیل اختلاف خانوادگی

۵ کشته در درگیری مسلحانه/قاتل متواری شد

درگیری و تیراندازی در شهرستان ملکشاهی استان ایلام ۵ کشته بر جای گذاشت.

حامد پرندین بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کشته شدن5 نفر در درگیری مسلحانه  خبرداد و افزود :بر اثر تیراندازی با اسلحه جنگی(کلاشینکف) در شهرستان ملکشاهی، بخش گچی و روستای باولک ( پاچه باولک ) و در منطقه ای بنام محلی قمش سه زن و دو مرد (پدر، همسر و سه فرزند) از اعضای یک خانواده روستایی کشته شدند و قاتل نیز از محل متواری و به کوه های اطراف گریخت.


پرندین ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل نیروی انتظامی و قضایی به منظور ایجاد امنیت، جلوگیری از ادامه درگیری، بررسی علت این حادثه و همچنین دستگیری قاتل در روستای باولک مستقر شدند.


برخی شاهدان عینی می گویند این درگیری منجر به مرگ به بر سر حق آبه کشاورزی و برخی دیگر مسایل خانوادگی را علت این حادثه مرگبار اعلام کردند، حادثه ای که در آن قاتل اعضای یک خانواده را به رگبار بست و سپس متواری شد.


بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملکشاهی در خصوص افراد کشته شده در این  تیراندازی گفت:در این حادثه سرپرست خانوار مقتول به هویت ( ح ا )، یک زن ، ٣ دختر و یک پسر خانواده مورد هدف قرار گرفته و دو نفر از دختران مصدوم و به مراکز درمانی ایلام اعزام و ۴ عضو دیگر خانواده به قتل رسیده اند.

پدر خانواده به همراه همسر و دو نفر از فرزندانش در دم کشته شده و دو فرزند او نیز زخمی شدند که یکی از آنها بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت تا شمار کشته شدگان به پنج نفر برسد.


هم اکنون تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری قاتل که به کوه های اطراف روستای باولک گریخته است ادامه دارد و پلیس مصمم است تا بسرعت این فرد قاتل را دستگیر کند.

عوامل قضایی و انتظامی در محل حاضر و تحقیقات خود را از انگیزه قتل آغاز نموده اند.

هویت عامل حادثه شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

تعداد کشته شدگان حادثه تیراندازی در ملکشاهی به پنج نفر افزایش پیدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.