تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان به پرداخت دسترنج کشاورزان

آیت الله نورمفیدی بر پرداخت هر چه سریع تر دسترنج کشاورزان گلستانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه گرگان امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولان باید به فکر پرداخت مطالبات کشاورزان باشند چرا که یکی از گلایه های مردم و کشاورزان این است که مطالبات آنان پرداخت نشده است.


وی افزود: مسئولین استانی باید فعال ‌تر شوند، زیرا کشاورزان گندم های خود را تحویل داده و نیاز دارند که پرداختی های آنان بموقع و به صورت کامل انجام شود.


آیت الله نورمفیدی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصرف بی رویه انرژی در کشور و احتمال خاموشی گفت: مساله صرفه جویی در مصرف برق بسیار مهم است و مردم بویژه در ساعات 13 تا 17 بعدازظهر از مصرف بی رویه برق پرهیز کنند.


آیت الله نورمفیدی با اشاره به آغاز هفته مالیات و نقش مهم آن در اقتصاد کشور گفت: همه مردم از کارهایی که دولت انجام می دهد همچون جاده، برق و کارهای دیگر استفاده می کنند و لازم است با پرداخت بموقع مالیات در پیشرفت کشور مشارکت کنند.


آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: البته قوانین باید به شکلی باشد تا آنهایی که درآمد کمتری دارند هم مورد توجه ویژه قرار بگیرند و در مجموع قانون مالیات باید به شکل منصفانه انجام شود تا پرداخت مالیات برای خیلی ها دشوار نباشد.


امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی گفت: حفظ حجاب یک امر الهی است و همه کسانی که به حکم الهی پایبند هستند حجاب را پذیرفته اند، چرا که حجاب موجب می شود شخصیت زن به کمال برسد.

 

انتهای پیام / ا

 

امام جمعه گرگان :فطر تجلی بندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار