ساری،

پروانگی با تغزل و ترانه برگزار شد

عصر شعر پروانگی با حضور تنی چند از شاعران کشور و استان در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این محفل پرشور که به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری مازندران شکل گرفت علیرضا قزوه مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور نیز حضور یافت.


ناصر فیض، محمدرضا عبدالملکیان، موسی بیدج، محمود حبیبی کسبی و محمدجواد آسمان، مهمانان ویژه این برنامه بودند که در طول برنامه به شعر خوانی پرداختند.


همچنین علیرضا دهرویه، کیوان ملکی، زهراجهانی، احسان مهدیان، آرزو، ولی پور، جعفر کریمی جویباری، محمد سلطانی، کاظم ذبیحی، صادق فغانی وعاطفه محمدی شاعران مازندرانی بودند که در این محفل گزیده‌ای از آثار خود را برای علاقمندان ارائه کردند.


در این نشست که ابتدای آن سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران به بیان دیدگاه‌های خود درباره شعر و رسالت آن در قبال انقلاب پرداخت، علیرضا قزوه، شاعر انقلابی و مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور نیز در پایان پس از شعر خوانی به ارائه گوشه‌هایی از برنامه‌های دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور پرداخت.


در پایان این محفل فرهنگی ادبی که با حضور مسئولین فرهنگی استان، شاعران کشوری و استانی، هنرمندان و علاقمندان فرهنگ و ادب برپا شد، از شاعران شرکت کننده در این برنامه تقدیر شد.


انتهای پیام/ع


پروانگی با تغزل و ترانه در مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار