کرمان؛

بالغ بر 100 روستا در جیرفت و عنبرآباد فاقد پوشش مخابراتی هستند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: تبصره 35 در شهرستان جیرفت به صورت کامل اجرایی نشده است.

بالغ بر 100 روستا در جیرفت و عنبرآباد فاقد پوشش مخابراتی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، «یحیی کمالی‌پور» در بیست و چهارمین جلسه شورای گفتگوی استانی دولت و بخش خصوصی با محوریت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد با حضور وزیر ارتباطات گفت: معتقدم کارهایی که توسط مسئولین از جمله دولت، نمایندگان و ... انجام می شود باید به مردم اطلاع رسانی شود زیرا اگر اطلاع رسانی درست انجام نگیرد، جفا است.

وی با بیان اینکه، ما به دنبال خدمت رسانی به مردم هستیم و کارنامه قابل قبول و عینی برای مردم داشته باشیم، ادامه داد: بالغ بر 100 روستا در حوزه جیرفت و عنبرآباد فاقد پوشش مخابراتی و ارتباطی هستند، همچنین بخش ای جبالبارز شمالی، جبالبارز جنوبی و اسفندقه فاقد پوشش ارتباطی خوبی هستند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: 4 میلیون و 200 تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب استان تولید می شود که بازار برای صادرات ندارند و اگر این بازار ایجاد شود، منطقه را متحول خواهد کرد.

وی از جمعیت 60 هزار نفری شهرستان های جیرفت و عنبرآباد که فاقد تلفن ثابت و اینترنت می باشند سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: تبصره 35 در شهرستان جیرفت به صورت کامل اجرایی نشده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.