جاوید: برنامه ریزی لیگ فوتسال ضعیف است

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات گفت: برنامه ریزی لیگ فوتسال در 2 هفته نخست کمی ضعیف بود اما به طور قطع در ادامه لیگ بهتر می شود.

مهدی جاوید در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از پیروزی شیرین تاسیسات مقابل حفاری اهواز بیان کرد: خیلی خوشحال هستم که پس از شکست در هفته نخست، موفق شدیم تیم حفاری که یکی از تیم‌های خوب ایران است را شکست دهیم. ما در این بازی از تجربه بازیکنان استفاده کردیم و توانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

وی افزود: امروز دیدار سختی مقابل حفاری داشتیم اما خوب بازی کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. بازیکنان خوبی مانند مصطفی نظری و وحیدشمسایی خیلی به ما کمک کردند و امیدوارم بتوانیم از آنها در طول فصل استفاده کنیم.

جاوید در خصوص تیم حفاری اظهار کرد: شاگردان علاسوند بسیار تیم خوبی دارند و اگر ما بازیکنان خوب و ملی پوش داریم اما به طور قطع حفاری یکی از 3 تیم برتر لیگ فوتسال ایران است و می تواند در آینده بسیار موفق باشد. خداراشکر بازی بسیار با کیفیتی بود و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره ناهماهنگی به وجود آمده در لیگ فوتسال گفت: متاسفانه در 2 هفته نخست ناهماهنگی زیادی در لیگ فوتسال وجود داشت و به همین دلیل بازی هایبی کیفیتی را شاهد بودیم اما به نظرم، برنامه ریزی هفته به هفته بهتر می شود و امیدوارم دیگر مشکل خاصی به وجود نیاید.

بازیکن تاسیسات در پایان گفت: امسال با توجه به بازیکنان جوان و با تجربه ای که داریم، تیم خوبی آماده کردیم و تمام تلاش مان را می‌کنیم که جزء مدعیان باشیم.

انتهای پیام/

جاوید: حفاری یکی از 3 تیم برتر فوتسال ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار