معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

از درآمد ۴٠٠ هزار تومانی متکدیان چهار راه ها تا تدارک برنامه های آموزشی منع مصرف دخانیات در منطقه ۱۹

مهم ترین اخبار معاونت اجتماعی شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

از درآمد ۴٠٠ هزار تومانی متکدیان چهار راه ها تا تدارک برنامه های آموزشی منع مصرف دخانیات در منطقه ۱۹به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درآمد ۴٠٠ هزار تومانی متکدیان چهار راه ها، تاثیر مستقیم ایجاد شغل و درآمد پایدار در رونق گردشگری و تدارک برنامه های آموزشی منع مصرف دخانیات در منطقه ۱۹ از مهمترین اخبار معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته گذشته بود.

*درآمد ۴٠٠ هزار تومانی متکدیان چهار راه ها

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برخی از کودکان کار و متکدیان در شهر تهران با به دست گرفتن دستگاه‌های کارتخوان اقدام به گدایی می‌کنند، گفت: این افراد در مناطقی از شهر مانند چهارراه‌ها دارای سرقفلی هستند و روزانه بین 400 هزار تا 4 میلیون تومان درآمد دارند.

وی ادامه داد: از شهروندان در خواست می کنیم که برای جلوگیری از گسترش تکدی گری از کمک به این افراد پرهیز کنند.

*رونق گردشگری در پایتخت به ایجاد شغل و درآمد پایدار منجر می شود

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به نقش مهم صنعت گردشگری و جذب توریسم در جامعه بیان کرد: گردشگری در ایران به عنوان یک صنعت از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و گسترش برخوردار بوده و می تواند برای نسل آینده، شغل و درآمد ایجاد کند.

وی تأکید کرد: شهر تهران از ویژگی های خاصی برخوردار است که باید از طریق محلات، صنعت گردشگری  توسعه پیدا کند.

*تدارک برنامه های آموزشی منع مصرف دخانیات در اماکن عمومی

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ اظهار داشت: این برنامه ها به همت اداره سلامت با هدف حساس سازی شهروندان و افزایش اطلاعات آن ها نسبت به عوارض مصرف دخانیات و راه های پیشگیری از مصرف، در اماکن عمومی از جمله خانه های سلامت، مراکز بهداشتی درمانی، مساجد و حسینیه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به افتتاح مراکز بدون دخانیات گفت: این مراکز در سطح منطقه سرای محله خانی آباد نو جنوبی و مساجد فاقد برچسب ممنوعیت استعمال دخانیات با هدف ممنوعیت استفاده از دخانیات و اشاعه این فرهنگ افتتاح می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار