توافق 75 میلیون پوندی من یونایتد با لوکاکو / شیاطین سرخ از خرید موراتا منصرف شدند

تیم فوتبال منچستریونایتد برای جذب مهاجم گلزن اورتون،با این باشگاه به توافق75 میلیون پوندی دست یافت، اما از طرف دیگر از خرید مهاجم رئال منصرف شد.

توافق 75 میلیون پوندی من یونایتد با لوکاکو / شیاطین سرخ از خرید موراتا منصرف شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روملو لوکاکو، گلزن بلژیکی اورتون از مدت ها قبل مورد توجه چلسی قرار داشت و در حالی که بسیاری این بازیکن را به استمفوردبریج نزدیک می دانستند، شیاطین سرخ از تعلل آبی های لندنی در عقد قرارداد با این مهاجم گلزن استفاده کرد و بر سر پیشنهادی 75 میلیون پوندی با اورتون به توافق رسید.

به این ترتیب لوکاکو، پس از پل پوگبا دومین بازیکن گران قیمت تاریخ نقل و انتقالات من یونایتد، لقب خواهد گرفت.


خوزه مورینیو، امیدوار است که کار انتقال لوکاکو به موقع به پایان برسد تا این مهاجم بلژیکی روز یکشنبه با تیم اصلی برای تور تابستانی به ایالات متحده پرواز کند.


اگر این انتقال نهایی شود،لوکاکو یک بار دیگر زیر نظر مورینیو کار خواهد کرد. این بازیکن 24 ساله، فصل 2014-2013 در زمان مربیگری مورینیو در چلسی ،سه بازی برای تیم او انجام داد و همان سال به طور قرضی به اورتون  منتقل و تابستان بعد با 28 میلیون پوند به این تیم فروخته شد.

 


گزارش ها حاکی از آن است که سران یونایتد با خرید لوکاکو از جذب آلوارو  موراتا مهاجم رئال منصرف شده اند.


آنها با نمایندگان این بازیکن 24 ساله به نتایج مطلوبی رسیده بودند، اما پیشنهاد 80 میلیون یورویی یونایتدها از سوی قهرمان اروپا، که موراتا را 90 میلیون یورو ارزش گذاری کرده، رد شد.


انتهای پیام/

قرارداد 75 میلیون پوندی لوکاکو  با منچستر یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار