توئیتر 30 دقیقه پس از ارسال پست های غیراخلاقی آنها را حذف می کند

برخی شواهد نشان می دهد توئیتر با استفاده از سیستم پیمایش جدید خود پست های افراطی و تصاویر غیراخلاقی را پس از 30 دقیقه شناسایی و حذف می کند.

توئیتر 30 دقیقه پس از ارسال پست های غیراخلاقی آنها را حذف می کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربری با 7 میلیون دنبال کننده و صفحه ای تایید شده در توئیتر پستی با تصویری نامناسب از دوست سابق خود را در توییتر منتشر می کند، ظاهرا این اقدام او بدون اجازه و با هدف تخریب دوست اش صورت گرفته است، این تصاویر پس از 30 دقیقه از توئیتر حذف می شوند.

این تصاویر توسط رابر کارداشیان ابتدا در اینستاگرام سپس در توئیتر منتشر شده است و پس از نیم ساعت حذف شد، در ابتدا مشخص نبود حذف تصاویر توسط کارداشیان صورت گرفته و یا سیستم پیمایش توئیتر آنها را از بین برده است.

انگجت برای پی بردن به اصل ماجرا نحوه پیمایش و قوانین توئیتر را از سخنگوی این کمپانی پرسجو می کند، سخنگوی توئیتر تلویحا حذف تصاویر در این مورد خاص را تایید می کند و می گوید: توئیتر ابتدا در خصوص پست های افراط گرایانه و غیر اخلاقی به کاربر تذکر می دهد و در صورتی که کارساز نباشد صفحه توسط توئیتر بسته می شود.

آمار اخاذی جنسی، تهدید و ارعاب در شبکه های اجتماعی رو به افزایش است، تنها توئیتر نیست که با این دست کاربران دست و پنجه نرم می کند، سایر شبکه های اجتماعی هم با مواردی مشابه روبرو هستند، سخنگوی فیسبوک می گوید: بیش از 54 هزار پست مخرب را تنها ژانویه شناسایی کرده است، 14 هزار حساب کاربری فعال در ارسال این پست ها دخیل بودند.

انتهای پیام/

حذف پست های غیراخلاقی توسط توئیتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.